Kors i taket!

Idag gick jag frivilligt upp innan klockan tio. Efter frukost tog jag fotounderlag till min faktaillustration, sen gick jag på stan och fixade med grejor.

Jag tänkte göra en liten bildserie med uppvärmningsövningar man kan göra innan man ska sjunga. Från början hade jag tänkt använda mig själv som modell, men när jag tänkte efter kom jag på att det skulle vara himla roligt att ha en rund operadiva som modell istället. Så, nu ska jag göra om bilderna på mig som utför övningar till bilder på rulltig dam som gör övningarna. Kanske jag ska försöka abstrahera Birgit Nilssons ansikte till min figur. Skulle kunna vara kul. Hon har en härligt grov haka, försökte få till den igår.

Så här ser mitt skissande ut nu...

 

Ikväll ska jag träna Cross shape (en träningsform a lá boot camp) sen ska jag titta på film och äta fruktsallad hemma hos Anna. Det blir en bra kväll tror jag, absolut.


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

det vare absolut! fina tanten! inte du utan bilden, du är fina madden:)

2011-02-17 @ 11:38:26
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0