Laddar

Så har jag precis kommit hem efter liten promenad och fika med Anna. Snart ska jag iväg på ett Boxpass på ett gym här i den lilla lilla staden. Det är Malin och jag som ska leka Rocky, DU DU DU DU DU DUUUUU DU DU DU DU DUUUUUU DUUU, Eye of the TIIIIGER! Hoppas jag pallar. När man bara dansar och tränar efter bästa förmåga vet man inte riktigt hur man ligger till i förhållande till resten av Sverige.

Ja, som så många gånger innan laddar jag upp med havregrynsgröt. Havregrynsgröt kokad med solrosfrön och ett ägg, serverad med jordgubbar från Eldorado. Inte landet av guld utan lågprismärket förstås.

Förövrigt insåg jag precis att jag kan hela texten till Sailor Moon... Den bara kom. Det är ju helt makalöst hur hjärnan lagrar saker. Sen helt plötsligt, mitt i ett grötkok, nynnar jag på Sailor Moon, SAAAAILOR MOOON MIN VÄN, ödet är dolt, går ej att se, vad som väntar diiiiiiig, står i stjäääärnoornaaaaa... BRA SKIT!


Kommentarer
Postat av: malin

Vi hade gjort Rocky stolt. No doubt about it!

2011-02-02 @ 21:40:01
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Orangutanna

haha! älskade det där. lågprisanimé om man jämför med ghibli, men ändå. katten pratar

2011-02-03 @ 14:35:52
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0