Lördag

Nu är alla salta sillar slut. Middag fick bli öl och popcorn...

Hur kan det komma sig att jag sitter själv en lördagkväll som denna undrar ni kanske? Jo, alla mina favoritmänniskor jag vill umgås med är upptagna eller bortresta. Men visst... det är ju rätt trist förstås att sitta helt själv. Jag borde göra lite skolarbete. Nä, det skulle ju kännas ännu mer supermegatrist.

Jag tror jag gör mig en smörgås, tittar på någon halvlam film med alldeles för många reklampauser på tv och somnar på soffan istället. Ibland gör reklamen att jag inte minns vilken film det var jag tittade på och om jag börjar sappa glömmer jag ALLTID bort vilken kanal det var jag såg på, alltid.

Zapp zapp!


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

ja, det var en sådär lördag alltså

2011-02-20 @ 12:56:55
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0