Madde tränar

 

 

 

 

Sammanbiten stretchare... Tack PaparazziAnna för bilder =)


Den här veckan har handlat om träning. Det kanske ni har förstått redan? Jag ville verkligen kickstarta mitt nya gymkort. Så, så här har det sett ut:

 

Måndag: Dans 14.00-16.00

Tisdag: Cross shape 55min

Onsdag: Dans 14.00-15.30, Cross shape Box 55min

Torsdag: Body pump 60min

(Fredag: Dans 13.00-?)

 

Jag känner mig som en jävla galning. Och ja, jag har ont precis överallt!

Igår hade jag fina Helena på besök här, vi tränade, bastade och sen gick vi hem och lagade god mat, drack rödvin, åt choklad och tittade på Mean Girls. Fantastiskt bra kväll! Idag var jag helt sämst på Pumpen. Det fanns liksom inte så jättemycket kvar att ge, haha. Men sen fick jag min belöning i en god lunch på Tingsgården med bästa Anna och bästa Malin. Det var bra! BOUJAKA!

 

Kom precis hem från min kör. Åh vad jag gillar den! Jag blir så GLAD! Alla borde sjunga!


Kommentarer
Postat av: malin

min kropp frågade mig just vad jag håller på med, den börjar tro att jag är arg på den. men jag lugnade den och sa att det inte var någon fara, att det faktiskt kan göra den gott. den är inte helt övertygad dock.:p

2011-02-10 @ 22:44:29
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Jimmie

En helg med mig så är du fet o go igen. Inte vara orolig lilla du...

2011-02-11 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0