Morgonstund

 

Jovisst är det gröt som slinker ner som alltid. Det var längesen ni fick se frukostbilder. I den här gröten är det havregryn, råggryn, solrosfrön, ett helt ägg och en äggvital. Sen är det frysta hallon jag har mosat med lite socker och värmt i micron. En bra start på dagen!

Det är kul det där med mat och motion. Igår satt jag och googlade på kostrådgivarutbildningar. Det finns en som heter "Diplomerade kostrådgivare - kognitiv inriktining". Det lät hur intressant som helst! Men, först ska ta den där kandidaten jag hållt på med i snart tre år.

Jag fick avslag på mitt exjobbsförslag. Så nu måste jag komma på något annat innan den 28/2. Suck. Jag har bokat möte med min handledare. Han får hjälpa mig. Och det gör han så gärna. Jag har fått den BÄSTA!

Igår var jag på SMAK med Anna och Malin. Vi laddade med en kaka innan träningen. Det var en sån bra fika! Jag kände mig så upplyft och glad efteråt. Vänner asså!

 

Tyvärr var det inte den vanliga tränaren som körde passet vi var på. Det var en tjej som inte alls var lika galen. Det var ett ganska bra pass men i jämförelse med det som det brukar vara kändes det som en söndagspromenad. Desto större anledning att ta i som tusan idag då! Jag ska hålla en övning för rumpa och ben för danstjejerna idag som kommer få dom att gråta, MOAHAHAHAHAHAH! Just wait and see!


Kommentarer
Postat av: malin

ja det där med hälsocoach, dietist eller pt skulle nog vara din melodi. men ingen brådis, vi kan ju dansa och tjäna lite pengar innan du tar tag i det.



väldigt bra fika. exjobbet löser sig! nemas problemas :)

2011-02-23 @ 20:29:57
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0