Saker blir gjorda på torsdagar

Idag hurrunini har jag minsann både dansat, sjungit och blivit med gymkort!

Dansat med brudarna och en MYCKET efterlängtad Taru som har varit i Lyon i nästan ett halvår och pluggat, Välkommen tillbaka!

Sjungit, jo Mälardalen har körkurser. Man får 7,5 hp (högskolepoöng, inte Harry Potter) om man dyker upp i en timme och fyrtiofem minuter en gång i veckan i tio veckor. Himla bra tycker jag! Kul är det också! Känns så jäkla roligt att komma igång med sången igen. För er som inte vet gick jag ju musikal i gymnasiet. Sen dess har jag bara sjungit officiellt en gång om året (nationalsången på Racketlon SM i Enskede rackethall... you all stand in aw... Vet du inte vad Racketlon är? Google it!). KUL KUL!

Gymkort! Både Anna och Malin har ju gymkort på det där stället. Jag kan ju inte vara sämre. Har ju kännt mig helt utanför när jag ser alla deras meddelanden till varandra på Fejjan :"Pump kl 7?" "Nej jag tänkte ta coren" "Okej då tar jag både pumpen och coren" (etc, typ). Nu är jag med i matchen. Mycket är en tävling för mig. Mmm. Lite tävling är sunt men jag vill helst tävlas om allt.


Ojoj, nu bränns laxen vid i ugnen! Over and out!

Kommentarer
Postat av: anna

välkommen till bästa gymmizet! jag har ätit skorpor och sett dig och jimmy färdigt nu. himla bra gjort av disney, bättre än grodprinsessan (nej jag gillade inte! är jag rasist?)

2011-02-04 @ 00:25:40
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0