Söndagsdvala

Magen är alldeles full med våfflor. Den här helgen har helt gått i matens tecken. Det har ätits gourmetmiddag hemma hos Lova, druckits champangne, skumpa, rödvin, öl och drinkar, ätits prinsesstårta och ballerinakex och nu då våfflor med sylt och grädde...
Vadan allt detta? Jo, Jimmie fyllde 26år igår och vi har firat i dagarna tre.

Nu har vi tvättstuga och jag ska i god hemmafruanda duka bort efter vår frukost, diska och sen piffa till mig lite tills min man kommer hem igen (från tvättstugan...).

Ha en härlig och skön söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: malin

samma här. jag hade en sån obekant känsla i morse då jag vaknade. kom på att det var hunger, eftersom jag ätit non-stop hela helgen hade ju glömt bort hur det kändes.

2011-02-28 @ 08:32:02
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0