Tiden tickar obarmhärtigt på

Tiden går så jäkla fort! Känns det så för alla? Eller är det något som mystiskt inträffar när man helt plötsligt inser att man är närmre 30 än 20? Inte vet jag. Det jag vet är att jag just nu skulle behöva 10dagarsveckor och 4dagarshelg.


Jag hinner ju ingenting! Sen så inträffar saker som tar ALLDELES för mycket av ens energi helt i onödan egentligen. Som det där med ångest. Sån jävla onödig känsla. Om man vill rå på den är det ju bara att ta tag i det som ger en ångest och om man då väljer att inte ta tag i det, nä, strunta då i att ha ångest över det, du har ju gjort ditt val! Men det mänskliga psyket tycks inte vilja fungera på det viset. I de allra flesta fall löser det sig! Vi bor ju faktiskt i Sverige. Om man har tur som jag har man dessutom ett rätt så stabilt skyddsnät runt sig som fångar upp en om det verkligen skulle skita sig helt.

Så... Sluta ha ångest!

Lycka till Madelaine!

Kommentarer
Postat av: malin

ja det där med ångest är helt onödigt. a f:ing waste of time and energy. men att helt släppa den är nog lättare sagt än gjort. vi löser det hela med en fika helt enkelt.

2011-02-22 @ 10:29:50
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Orangutanna

fuck ångest, utan kondom och med hela knytnäven!

2011-02-22 @ 11:45:01
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0