Början av December recap...

Ja, bloggen har tyvärr stått lägst i kurs under hela December. Men nu tänkte jag visa sånt som jag sagt att jag ska visa men som jag aldrig visade... hrrm. Ja hur som helst...

Vi börjar en snöig fredag, den 3e December. Då var det drag. Polskt drag!

Snyggare par får man leta efter.

 

Lova var först på plats. Posen satt som en smäck! Vi hade tränat framför spegeln innan. Nä, det hade vi inte, men det hade kanske behövts.

 

Vår lilla bar. Gräsvodka i stora lass!

 

Ett tag var det ca en person per kvadratmeter. Hjärterummet är STORT!

 

Leo fick också komma på kalas. Jenny gör sitt bästa för att se ut som honom.

 

Det gick visst rätt bra att sitta i knät på Helen också.

 

No comments needed...

 

Do a little dance...

 

make a little love... ?

 

Malin, som gjorde en sen entré, gillart!

 

Det var en väldigt bra idé att ha polskt kalas.


Kommentarer
Postat av: malin

ja va e de dom lärda säger.. bättre sent än aldrig :) älskar jimmies brillor!

2011-01-05 @ 12:16:12
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

verkar ha varit rolit! GILLAR hunden!

2011-01-05 @ 19:04:16
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0