Men oj då...

Gissa vart jag ska åka...

Myggbetten från Egypten har knappt slutat klia men jag har redan nya horisonter i sikte!

 

Jag och storasyster träffades i fredags. Hon börjar ett nytt jobb i Februari och jag börjar skolan först den 24e Januari. Hon och jag har pratat en hel del på sista tiden om hur skönt det skulle vara att fly landet lite till. Vad händer då när två människor som är jävligt solsugna träffas och börjar konspirera? Jo, en sistaminutenresa till Thailand händer. Så på onsdag: Hej då Stockholm, Hej hej Krabi i en vecka! ÅH VAD JAG ÄR GLAD OCH PEPPAD!


Kommentarer
Postat av: malin

ha de så skönt din lilla skit!

jag är inte bitter ;p

2011-01-10 @ 13:54:20
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nog för att man var avundsjuk när du åkte till Egypten, men nu, nu är de inge roligt lägre!! Ha det så skönt din... Haha :)

2011-01-10 @ 14:48:35
Postat av: Jimmie

Jag ska ha brudfest hemma hos mig när du är borta. Japp, brudar brudar brudar! Nu vill du inte åka va? Nej, trodde väl inte det

2011-01-10 @ 15:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0