One down!

Jag kan när jag vill! Idag har jag gjort en rest! Japp, den är klar. Det är bara att klicka på "skicka" och hoppas att den blir godkänd. PHIEU!

Jag är uppskjutningarnas drottning! Varför göra idag vad du kan göra imorgon? Näe, det är inte så det ska vara. Ska jag ta ett försnat nyårslöfte? Där jag lovar mig själv att börja tänka: Varför göra imorgon det du kan göra idag? Ja ni, det kanske skulle vara något...

Men, det börjar nästa vecka (haha, going strong with the uppskjut). Nu ska jag ju faktiskt käka "flajd lajs" i en vecka och göra slut på mitt solskyddsfaktor50-stift. En sak i taget.

Jo, jag ska ju ha en kurs i Faktaillustration snart. Jag skulle egentligen ha kommit på till idag vad jag vill illustrera. Vi får göra i princip vad som helst så länge det är baserat på riktig fakta och är informativt. Jag skulle vilja göra något för barn. Hmm. Ni får gärna komma med förslag.


Näpp, nu ska uppgiften skickas! Sawadee kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0