Snart!

Sådär, då var jag packad och klar. Inte packad utan jag har packat (hö hö hö... hrrm). Som vanligt har jag väl packat för mycket, men jag har bara en liten väska med mig. Ah, jag tycker faktiskt att det är bättre att ha för mycket med mig än för lite. Så det så.

Det ska bli så himla kul att åka imorgon! WOW! Jag har suttit och kollat på bilder från Koh Lanta, vi tänkte bo där, och fy tusan vad det är fint där. Jag var iväg och köpte ett nytt minneskort till min kamera så att jag kan fota och visa sen. Sen så har jag tvättat och haft söta fina Anna på lunchbesök. Sen gick jag och Jimmie ut och åt middag. Vi lyxade till det  med lite Texas Longhorn, mmm. Det har varit en riktigt bra dag helt enkelt.

Jag får alltid lite ångest när jag ska åka bort från Jimmie bara. Men jag ska ju bara vara borta en vecka. Men jag får minsann passa på att pussa på honom riktigt ordentligt ikväll. Typ nu.

PEACE!




Kommentarer
Postat av: Jimmie

Blä vad mycket pussar det blev. Blä BLÄ BLÄ!

2011-01-12 @ 11:46:39
Postat av: malin

ha de asbra!!!! PUSS

2011-01-12 @ 20:14:48
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Orangutanna

rooolitrooolit! och nu haru åkt

2011-01-14 @ 15:40:21
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0