Ja, jag är ju hemma

Lilla fina bloggen. Du är som ett litet kinesiskt barnhemsbarn, bortglömd, svältfödd på kärlek. Men någonstans därute finns din västerländske förälder som kommer omhulda dig när hösten kyliga vindar sveper in.


Det blir nog så här med många bloggar under sommaren.


Jag är hemma från Italien. Vi hade det fantastsikt. Nu ska jag ha sommar i några veckor till sen är det dags att ta tag i livet igen. I höst ska jag bland annat läsa musikal på halvtid. Gjorde audition och kom in. Inte fy skam, ska bli SVINKUL!

Snyggt i Italien!



I helgen ska det sista fixas i lilla lyan i Eskilstuna. På måndag ska nycklarna in och jag får tacka för mig. Jag kommer nog gråta en skvätt. Lilla fina lyan! Men så är det. Ska bli jättekul att stöka runt i Stockholm igen och jag och Jimmie har en massa planer för lägenheten hemma på vår gata i stan!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0