Sista natten med gänget...

NÄE! Det var det verkligen inte. Men kvällen hade en sådan klang ändå. Allting förändras. Jag var i Eskilstuna i helgen och hade en helt underbar kväll tillsammans med Anna, Malin och Arvid. Vi lånade Annas mormors hus, "Välkommen till tidskapseln" sa Anna när vi gick in. Ja, visst var det back to the 60's, men det är något visst över mormödrars hus. Man blir lugn och känner sig som hemma på direkten.

Anna i spenaten.

 

Middagsfix. Det blev lax, färskpotatis och en massa goa tillbehör.

 

Jag har ju fyllt år, så jag fick ett Rappa Kalja i present av Malin och Anna! Det var ett himla roligt spel! Sen, senare på natten, fick både jag och Malin presenter av Anna. Världens finaste!

 

Det är internt...

 

Anna lyssnar intensivt till Malins "rappande". Men vilket alternativ är det rätta?

Konstiga saker börjar hända...

 

Arvid ville sova hos Malin. Mm. Där vare mysigt.

 

Nästa dag. Jag tog ur Arvids toffs, den hade ju blivit så ruffsig under natten. Jag tänkte sätta upp den igen... trodde jag ja. Han drog och gottade sig åt värsta Bieberluggen.

 

Du tar mig aldrig!

 

Han bara retades. Lite senare satt han så fint och lugnt när matte satte upp luggen i en ny snodd.

 

Världens sötaste lilla lilla Anna. Puss puss!

 

Man kan hitta roliga saker i mormorhus. Man måste se ut som ett barn som hatar det när man blir fotograferad bara. Jag har en sån här bild på Anna också. Men om jag lägger upp den vill hon nog inte vara min vän längre. HAHA! Ni får nöja er med mig.

 

Kvällen och dagen var rolig och vemodig. Det känns nu att min tid i Eskilstuna börjar gå mot sitt slut. Jag kommer sakna människorna och vardagen vi har haft men inte staden. Men det ska bli kul och spännade att komma tillbaka till Stockholm. Tack för en supermegamysig lördag och söndag mina vackra flickor! Vi ses snart igen! Och Anna... TACK för den fina fina presenten! Världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

<3<3<3



tack för att du inte la upp ica-anna med downshatten:)

VI SES SNART IGEN O VARA KOMPIS FÖRALLTID!

2011-07-12 @ 12:13:13
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: Roxanne

Fantastisk bild på Anna minsann, ser ut som en toppenkväll! :-)

2011-07-13 @ 18:42:50
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0