Här sitter jag...

...och är lite lurig = full...

Nja, jag var på en förgjordat trevlig AW alldeles nyss. Ja, eller AS kanske kanske man ska kalla det när man går i skolan. Jag mötte upp Malin och Kristin 17.30 på Grappa. Vi drack rosé, pratade existensiella grejor och sen blev vi sugna på mjukglass. Eskilstuna svek igen, allt var stängt förutom McD så det fick blir en sunday med kolasås och en äppelpaj istället för den mjukglass med chokladströssel jag var sugen på. Det var i och för sig gott det med.

Igår tog jag guldbojen på livräddningen (om det är någon som är intresserad av vad det innebär är det bara att fråga). Jag är fett bra på att livrädda! I alla fall när jag övar. Vi får väl se om jag kommer få användning av mina kunskaper i ett skarpt läge den här sommaren på utebadet. Hoppas inte.

Guldbojen...



Nu är det dags för sänga. Imorgon ska jag, Malin och Helena ha en exjobbsdag. Vi ska vara galet duktiga.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Natta

En livräddare med guldboj, Grattis!! Det var inte illa (har ingen aning vad det innebär men det är ju GULD!) Kan tänka mig att du är som fisken i vattnet!



Låter som att life is treating you well... Det gillar jag :D.



Kram på dig fining!

2011-05-10 @ 01:16:47
Postat av: Jimmie

Nu måste vi nog skaffa badkar så du kan underhålla dessa färdigheter. Simma till botten och hämta docka, simma från sida till sida samt bogsera...

2011-05-10 @ 20:58:52
Postat av: malin

heja livräddarmadde!

jag får ta med dig till åland så jag äntligen kan skippa flytkuddarna (dom är ju så nedrans pinsamma).

2011-05-11 @ 07:36:18
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0