Dagens

Idag har jag hostat och hostat. Spännande info jag vet. Börjar bli tokig på att sitta inne så jag provade på att ta en liten promenad. Haha, efter den kom rosselhostan som ett brev på posten. Är så uttrååååååkad! Men så kan jag inte prata i telefon med någon för då blir jag torr i halsen och börjar... ta da... hosta.
 
Blev trött idag. Ibland förstår jag mig inte på folk. Ja, trött blir jag och förbannad. Vi kan ta det sen.
 
Vill trösta mig med ostbågar och chips. Men det känns väldigt okonstruktivt. Eller så borde jag bara köra. Ju mer jag försöka förbjuda mig själv desto sugnare blir jag. Därför har jag inga förbud! Ah, kan ändå inte gå och handla och Jimmie slutar sent. Då var det löst.
 
Är avundsjuk på min vän Lova som är i Barca, jag vill också. Sola, vara ledig och frisk!
 
JAG SKA IVÄG TILL SOLEN INNAN HÖSTEN BÖRJAR! Å HÖR SEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0