Inte riktigt meningen

Godmorgon... dunk ... snark ... va ... godmorgon!
 
Okej, så här var det va. Min vän Lovisa föreslår en AW efter jobbet. Jag börjar ju inte förns klockan ett idag så jag tänker, kör i vind. Jag kan inte påstå att jag hade kläder för att gå ut i. Hade mina kortaste träningsshorts efter min promenad till jobbet på morgonen och en tröja jag har haft efter träning och svettats i. Jorå, hon är fräsch den här bruttan... Äh, spontanitet före piffighet, who gives a fuck?
 
Lovisa var i alla fall ute och underhöll en väns vän som är från Australien på besök i Sverige. Kul att prata engelska! Kul att prata språk och kulturskillnader! Kul att jag och Lovisa pratar hål i huvet på alla vi träffar... HAHA! Två små öl, sen vidare mot ny bar och fler vänner, två STORA öl till och klockan är plötsligt runt två.
 
Så det kan gå. Jag är inte helt van vid att dricka weeknights, det överlämnar jag åt ungdomen. Nu har jag lite omotiverad bakisångset (för det får jag när jag dricker oavsett hur lite eller mycket) och gammal mascara på kinden.
 
Om man skulle piffa sig lite. Duscha. Sminka om. Ta tag i dagen och 9 timmar på badet.
 
snark ... va? .... gomiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0