Ja, jag kanske dansade litegranna

Hej på er!
 
Igår bestämde jag mig för att inte vara sjuk längre. Jag började lite försiktigt med en lugn promenad till jobbet för att vara med på sommaravslutningen. Åt mat, var lagom aktiv i de olika lekarna. Sen blev det spontandans utan dess like och jag blev galen. Svetten lackade och danslyckan kom över mig. Hosta, det kan man göra sen. Ja och det har jag gjort. Har fortfarande den där jäkla hostan och den där riniga näsan. Men jag mår annars fint. Vilar idag, kör pass imorn. I mina gamla hoods, Högdalen, eller Highvalley om man så vill.
 
Annars har jag suttit med CV och personligt brev i några dagar. Nu ska här sökas jobb! Syrran, mästerrekryteraren hjälper mig. En annan har tur!
 
 
 
 
Lyckades förörvrigt sträcka någonting på ovansidan av foten igår, gör skitont. Hur lyckas man? Sätter mina förhoppningar till Voltarengel och högläge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0