Karnival i Hornstull!

Showen börjar...
 
Taggade tjejor!
 
Årets karnivaldrottning Lidiana Barros, hon var galet duktig.
 
En av de största kvinnorna jag någonsin sett! Allt var stort! Huvud, hår, tuttar rumpa, PoPOW!
 
Men dansa, det kunde hon. En riktig karnivaldiva ut i fingerspetsarna.
 
Här var det röj! Den här kvinnan är över 40. Eh, bra shape! Heja!
 
Jäkligt grym "ryggsäck"!
 
Så kom fröken blå på besök.
 
Asså ser ni sizen? PoPOW!
 
Lidiana kom in igen och ägde!
 
Hihi, bländad?
 
Rumpaaaa
 
Sen kom Capoeirakillarna och dansade med.
 
Tillslut var en stor del av publiken också på scenen. Men han i blått är en känd sambadanslärare så att han hoppade upp/blev uppdragen var väl inte särskilt oväntat.
 
Den här sköne liraren är en brasiliansk artist som spelade ganska lugn men medryckande samba.
 
 
Det var verkligen en jättkul kväll. Lite senare hoppade några brassekillar upp och körde typ, axé/funk. Vet inte vad man ska kalla det. Det såg snyggt ut, som en slags glad hiphop/cheerdans. Jaja, många "/" där. Det blev lite flashmob över det hela, publiken kunde dansa med. Ja, mitt nördiga musikalhjärta sjöng :)
 
Det var sjukt fuktigt och svettigt. Det rann om mig och Mina. Tänk vattengympa. Var kanske därför jag blev sjuUUUUuuuuk dagen efter. Nä, I had it coming! Hur är det med sjukdomen då? Jorå, imorse hade jag ingen röst, men den är tillbaka nu så ingen skada skedd. Får se vilka krämpor som dyker upp imorgon. Känner mig i alla fall mycket bättre på det hela taget. Igår var jag väldigt ynklig när jag skulle sova. Sög på en äcklig halstablett och tyckte synd om mig själv.
 
Anyhooo, tack Mina och BarBrasil för en grym kväll! Mer SAMBA åt folket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0