Suck!

Mäh! Nu har min dator totalt börjat ge upp! Jag vill gråta lite... Förlåt att jag inte har tagit hand om dig bättre, skickat dig på service och annat som datorer behöver. Förlåt att jag aldrig skruvar tillbaka skruvarna du tappar! Men snälla snälla, låt mig ladda in mina nya zumbalåtar på iPoden! Jag behöver dem! Men som det ser ut nu får jag köra med en gammal sketen skiva, hoppas den funkar i alla fall. Suck... Blir lite förbannatt! Mest på mig själv som har vanvårdat min trogne vän sedan 4 år tillbaka.

Vi håller tummarna för att du bara behöver vila en stund. Jag dricker en kopp te under tiden. Dumdidodidum...


Kommentarer
Postat av: Anna

Fyra år är hög ålder. Kanske måste du köpa ny kompis:(

2012-08-26 @ 12:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0