Trodde ni jag var död va?

Hoho! Jag är ju här! Bättre än någonsin med en massa roliga saker att berätta om! Men nu är det ju nattasent och imorgon måste jag nog ta mig i kragen och pallra mig iväg till ett PUMPpass. Var ett jäkla tag sen.
 
Hörrni! På torsdag kl.11 kommer jag och en grym tjej som heter Sarah att hålla i ett ZUMBApass utomhus, tillsammans, TEAMZUMBA. Åh, det kommer bli så kul! Vi parades ihop, jag hade ingen aning om vem hon var, men tjenahej. Match made in heaven!
 
Alltså, kl 11.00, på Eriksdalsbadet, gratis (eller, man måste betala vanlig entré, men sen gratis)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

fick du kommentaren?

Svar: Jag fick den min älskling! <3
Madelaine

2012-08-06 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0