Bättre

Jovisst, fick spendera två nätter på soffan, jag vill verkligen inte smitta ner Jimmie. Vi ska ju resa bort nästa vecka... MILANO! Mys! Kanske är puckat att tro att man kan låta bli att smitta sin partner. Om han nu skulle bli smittade av mig har han ju redan blivit det innan det brutit ut ordentligt på mig... Ja, ni förstår hur jag menar. Jag pussade ju på honom dagen innan jag blev sjuk och då lär jag ju redan ha burit på smittan. Ja, jag är lite uttråkad. Sitter här och filosoferar i min ensamhet.

Inatt var jag tillbaka i sängen i alla fall. Är mest hostig nu. Sån där äcklig rosselhosta. Fy! Det blir soffan hela dagen idag med. Känner mig fortfarande seg och har smyghuvudvärk.

Himla trist, skulle på en middag ikväll som varit planerad i typ en månad, men det blir inget med det för mig. Försöker känna efter om jag kan gå och jobba imorgon. Det är min jobbhelg i helgen. Tror nog inte det. Usch, hatar att ställa in jobb. Jag har nog lite för hög arbetsmoral ibland.

Men Milano hurrni! Det blir skönt det. Vi ska vara en natt i Milano och sen åker vi till ett Spa vi bodde på i somras och bor där 3 nätter. Vi ska bara rå om varandra och ha det skönt!



Så här såg det ut i somras...

Hotel Miramonti (Mira monti - titta på berget?)



Mitt härliga resesällskap!



Lilla jag på väg ner till spat...



Bergen och poolen!



Stina ligger och glassar.



Pojkarna bubblar lite.



Sen fick Simon en ny vän. Ni kanske undrar vad det är som reflekterar solen där i fönsterrutan... bli inte oroliga, det är bara jag. Jag är faktiskt solbränd!



Relaxa...



Därbakom döljer sig bastu, ångbastu och aromaterapiduschar.



Lagom vacker natur.



Solen börjar gå ner, mys med man.



Husets vin var mycket gott... haha, hur många karaffer blev det nu?



Så J Ä V L A gott!



Hoppas hoppas hoppas dom har kvar pannacotta på menyn!



En nypa luft på det! Klockren överexponerad semesterbild! Älskart!



Stiliga karl! Nu åker vi till Italien igen!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Jag ser lite förståndshandikappad ut på bilden på balkongen med stina och simon. Även på bilden i bubbelpoolen. Ni ser ut som mina skötare...

2012-02-24 @ 13:26:05
Postat av: malin

åh jag blir avis. ni kommer att ha det fantastiskt mysigt. riktit ladda batterierna. kraaam!

2012-02-25 @ 09:07:59
URL: http://madebymalin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0