Madde - skogshuggaren

En vanlig frukost nowadays... Gröt med ägg i och äggmacka till... Gillar ägg.

 

Jo tjena vad jag behöver äta nu när jag röjer runt och fullständigt öser ur mig energi. Jag vill ge kroppen det den behöver. Men jag är ju ingen dietist så jag vet inte om den får för mycket eller för lite. Då resonerar jag som så: Hellre för mycket än för lite! SkogshuggarMadde, alltid med en matarsenal i väskan, ägg, riskakor, russin och powerbars.

 

I torsdags fick jag så himla fin repons på mitt zumbapass. Det roliga var att den tjejen som såg mest sammanbiten ut, var mest svårflörtad (åhnej kände jag, fan hon ogillar mig skarpt) var den som kom fram efteråt, ville prata och som sen avslutar samtalet med: "Vad synd att du inte kommer tillbaka, det var ett jätteroligt pass". Shit vad man inte kan läsa av folk som tränar. Hon var antagligen bara koncentrerad. Det är inte alla som är som jag som blir euforiskt lycklig och inte kan sluta le så fort kroppen får dansa.

 

Igår åkte jag till Eskilstuna och danstränade och träffade bästa tjejorna. Det blev självklart ett tur till soppbuffén på Reetro, det är roligt att vara stammis på ett ställe i en stad man inte bor i längre. HEJ HEJ HÄR KOMMER VI! Hon som äger Reetro lägger alltid fram ett extra bröd när vi kommer, hon känner oss. Vi suger lätt i oss en limpa själva under en lunch. Sen fick jag se Annas nya fina lägenhet som ligger i ett supersött hus i gamla stan, lyx. Och så fick jag en puss av bästa Arvid också, lille krabaten.


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

Duktiga instruktörsmadde<3



kom snart tebax

2012-02-11 @ 21:17:47
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0