Men skitvirus!

Hej på er! Igår hade jag en toppendag och kväll med Anna! Jag fick rå om henne här hemma i Stockis, alltid lyxigt. Vi lunchade, shoppade, fikade , vinade och teveade. Nya Big Brother verkar lovande. Jag skrattade så gott åt Hanna Widerqvist, mama mia. Jag har legat under en sten som har missat henne. Om hon är for real så har hon en makalös komisk tajming.

Snodde bilder från Anna från vårt fika igår. Mmm, soyalatte.

 

Annars då? Jo, jag är nog fan sjuk. Ja, jag vill aldrig inse det men så är det. Folk har hostat och snörvlat runtomkring mig i veckor nu och nu är det min tur. Jag bara nyser och halsen känns tjock. Men jag tänkte köra Zumba ikväll ändå. Typ döda bakterien... Hmm. Men jag ska hardcorevila fram tills dess. Dricka te och titta på serier. Sova lite.


Kommentarer
Postat av: anna

Nu kan du kolla avsnittet på bigbrother.se!

<3<3<3 tack för att du rådde om mig

pusspuss!

2012-02-21 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0