Nästan där

Ja, nu är jag nästan frisk och nästan i Italien. Det har verkligen varit en envis förkylning. Nu hostar jag bara lite och är lite snorig på morgonen. SKÖNT! Känner mig dock lite svag fortfarande. Haha, låter så otroligt damigt att säga att man känner sig svag, men det är ju så det känns. Känner mig inte riktigt som mitt vanlliga Terminator-jag.

Tänkte att jag var tillräckligt frisk för att köra ett pass igår... Deltagarna verkade nöjda och glada och det är ju huvudsaken, men jag ville dö lite redan efter uppvärmningen. Men det är bara att fejka sig igenom det med ett leende. Var grymt kul att köra ändå. Tyvärr känns flåset som bortblåst efter en vecka i säng och soffa.

Skulle varit med på en vattegympa igår kväll (jag ska få bli vattengympainstruktör för Eriksdal, känns svinkul) men det blev att titta på istället och suga i sig en massa övningar, jag var ju helt körd från passet.

Nu ska jag ut och promenera i solen med vackra Tove! Dä blir skönt dä!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk på lille mig, jag har fått VINTERKRÄKSJUKAN!

VIDRIGT!



Så ledsen är jag. Och väldigt svag...

2012-02-29 @ 18:26:29
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0