Sjuk sjuk sjuk...

Ja jäklar vad sjuk jag blev! Jag glömmer alltid bort hur utomordentligt pissigt det känns att vara riktigt förkyld. Jag är dödstrött men kan inte sova för att snor och hosta är i vägen.

Jag höll i pass igår. Det var dumt. Tack och lov kickade det in någon slags endorfindepå under tiden för jag kände mig inget sjuk medan jag höll på. Men efteråt... uj uj uj. Det var inte en rolig natt i natt. Fick knappt sova en blund, tillslut gick jag och la mig på soffan för jag tyckte synd om Jimmie med allt mitt hostande och snörvlande. Han sov i och för sig väldigt gott, haha. Ja ja.

Jag tänker vara sjuk och hemma nu. Inget pass ikväll, buhu. Längtar redan tillbaka. Jag blir knäpp av att inte få röra mig!


Hittade en gullig katt på msn. Den skulle man ha när man är ensam hemma och ynklig.



Attjo!

Kommentarer
Postat av: malin

krya på dig!!! kraaam

2012-02-24 @ 08:24:37
URL: http://madebymalin.tumbr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0