Alltid lika kul!

Titta vad jag hittade på nätet. Eller Malin hittade först, men jag hittade sen. Så himla kul att se bilder från dansjobb. Jag blir så peppad! Måste fixa tusen tusen jobb till! Vill ha på mig min sambadräkt jämt, inkulusive till Ica och Biblioteket. Tatatatatatatatata! Snabba sambasteg!


Eskilstuna Gymnastikförenings 100årsjubileum!

Vi, och de otroligt kralliga små gymnastiktjejorna.

 

 

Jag fick spatsera mellan de här små muskelpaketen, rakt över den Brasilianska flaggan.

Hoppas ingen tog illa vid sig...

 

 

Dansa dansa! Älskart!


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

Ja nu får ni dansa lite till snart, ooops jag har ju bilder att skicka! lite har visst kommit i vägen....

2012-02-02 @ 13:05:20
URL: http://gotaren.blogspot.com
Postat av: malin

heja heja! vill dansa hela tiden!!!

2012-02-02 @ 15:19:48
URL: http://madebymalin.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0