Lite Thailand vore trevligt tack!


Förra året vi den här tiden satt jag och väntade på att få åka till Thailand. Jag och syster tog oss en sista-minuten vi. Om några dagar skulle vi ha åkt... Det skulle vara så grymt skönt att göra samma sak i år igen. Jag skulle flyga 11 timmar bara för att för en dag få gräva ner tårna i kritvit sand och dricka en watermellonshake. Ujuj, kollar på pricerunner varje dag, men resorna är inte lika billiga nu som de var förra året. kanske senare i januari. Men , i och med ny lägenhet och bristade jobbmöjligheter ser ekonomin inte fantastisk ut direkt. Fast, är det något jag kan så är det ta mig tusan att prioritera så att jag kan göra vad jag vill göra. Lever gärna på gröt en månad om jag får en vecka i Thailand!

Näpp, inget Thailand just idag i alla fall. Idag skare pluggas Zumba och så ska jag äta lunch med Lova och förhoppningsvis Jenny. Lova skulle kidnappa henne från hemmets lugna vrå.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

skriv på min blogg nån gång ANNARS SKRIVER JAG INGET HÄR!



Vill också åka bort och vara sådär semesterlycklig som man aldrig kan vara hemma.

2012-01-04 @ 14:38:18
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0