Hur gick det då?

Hej på er!

Ni sitter förstås som på nålar och undrar hur mitt Zumba-pass gick! Jo tack, det gick bra, som förväntat. Jag förvirrade mig här och där, insåg vad som funkar och vad som inte funkar så det var himla kul. Sen så bara suger man i sig energi av dom som ser glada ut och blockar helt ut dom som är buttrisar.

Något som var himla kul var att jag lite senare på kvällen får ett sms från min, ja, typ svåger:

Rykten säger att det pågick ett energiskt och fantastiskt zumbapass idag som leddes av en blond liten tös med mer energi och glädje än en duracellkanin! Bra jobbat!

Va? Då undrade ju jag förstås om han kände någon som hade varit där. Min svåger jobbar inom idrott och två av Riksidrottsförbundets representanter hade varit på mitt pass. Dom testar olika pass och sen skickar dom en utvärdering till anläggningen. Dom hade varit mycket nöjda. Så jävla kul!

I mitt esse!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

Heja heja HURRA! Vad ballt!

2012-01-12 @ 04:10:25
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0