Ciao Grazie Duro Grana Padano

Parlören i ena handen och kameran i andra. Som det ska vara när JapanMadde är på semester.

 

 

Om några timmar börjar semestern. Egentligen har den redan börjat. Vi käkade på Ramblas och tog ett glas vin för att kicka igång det hela redan ikväll. Åh vad jag är peppad!

 

Sjukdomen hänger sig kvar lite granna men det får gå. Nästa vecka missar jag tyvärr skolan men jag kör pass igen och ska iväg och prova mina scenkläder till JCS. KUL! Vi har fått veta vilka datum vi ska vara med nu. Jag ska vara med i åtta föreställningar, egentligen nio men jag var tvungen att ge bort en för att jag jobbar faktiskt på badet då. Mmm. Man måste ta hand om alla och tänka på brödfödan. Lojal är jag och ekonomisk.

 

Annars har jag hängt med min vän Linda hela dagen. Hon klippte mig och vi käkade lunch och fikade och shoppade. Självklart pillade jag på hennes bebismage som hade blivit så stor! Så himla fin var hon. Jag får en sån sjuk alienkänsla av bebismagar, det ligger liksom en person, därinne, hela tiden... Jäkligt häftigt är vad det är!

 

Men NU måste jag försöka sova lite. Ska ju faktiskt upp om två timmar. Ehh...

 

Ta hand om er här hemma! PUSS PUSS PUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0