Det vackra folket

Så här tjusiga är vi i min lilla klass i Jesus Christ Superstar. Vi är verkligen den beiga massan. Smink: tänk söndagmorgon, bakis som fan och så lite röd penna under ögonen, fortsätt med att skugga fram ett härligt djup runt ögongloben för att framhäva hålögdheten... voila! Hihi!

 

På skärtorsdagen kör jag min första föreställning, genrep med publik! BOUJAKKA! Har inte full koll på vad jag ska göra riktigt, men det ger sig... Vi har hela tiden fått repschema en vecka (eller tre dagar) i förväg, bra framförhållning, omöjlig egentligen. Mina veckor har varit planerade i en månad, jobb går före. Pengar måste tjänas (sen så är det roligare att jobba än att sitta och vänta tusen tusen timmar på Göta för att få göra en insatts i 5 minuter... Ja, repen är fantastiskt bra planerade också förstår ni) så repen har blivit lidande. Men som sagt... det ger sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0