Men hej!

Ja, nu blev det visst sådär igen. Mm, har sagt det förr, bloggen, mitt bortglömda barn...

Jag har haft några tokveckor, tusen pass... eller rättare sagt veckan efter Italien, 3 pass, veckan efter det, 7 pass, veckan efter det, 8 pass, den här veckan, 11 kanske 12 pass, varav ett min första VATTEGYMPA!

DET NI! HELT GALET! Men efter den här veckan lugnar det ner sig lite. Har varit ute för Korpens räkning och kört en massa "prova på" för gymnasieklasser. Har både haft klasser fulla med 30st 17åriga pojkar och klasser med 30st 17åriga tjejor. Har varit jättekul. Oftast kommer de in och är så balla och blasé... men sen efter några låtar har jag dem i mitt grepp, MOAHAHAHAHAHHA! I alla fall de flesta. Vissa är riktigt svårflörtade. De är liksom för coola för att ens orka existera...

Men hörrni! Vattengympa, jojo. Första passet igår. Jag virrade till det på några ställen, men det vet ju inte deltagarna. Sen är det knepigt att visa vissa saker på land. Men jag krälade runt på golvet och visade och joxade. Tänker på min lilla fina farmor, hon gick alltid på vattengympa, puss farmor, hoppas det finns fina pooler i himlen.

Ja, mycket träning är det nu. Men livet i stort är kul och rullar på fint, kärlek och vänner :) Och så jag har fått superroliga nyheter som gör mig glad och varm så fort jag tänker på det!


Nu blir det effektiv vila och mat så tar jag mig igenom dagens prövningar också! FAN VAD KUL JAG HAR!

PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0