Dumdido di dum...

Sitter och pysslar. Ritade på en bild som jag är lite rädd för. Jag har hållt på med den ett tag nu så om något blir fel skulle det vara så jobbigt... Ett litet tuschstreck fel, iih. Ah, det är ju faktiskt inte så farligt. Får tänka om, i värsta fall försöka korrigera i PS sen.

Släppte den bilden ett tag i alla fall och ritade den här nedanför. Är det sjukdom som snurrar i mitt huvud eller vad? Har ett sådant jobbigt bakslag nu, har riktigt ont och Alvedon hjälper inte så värst. Är väl bara att rida ut det. Men blir ledsen för jag trodde verkligen det var på väg att bli mycket bättre. Aja, en dag i taget. Vad sa vi igår? Tålamod var det ja...


Lilla kanin är sjuk, stora kanin är orolig.



Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh söta glömde ju säga krya på dig! Och så tusen kramar till dig! Puss

2012-10-18 @ 16:45:22
Postat av: Anna

men guuuuuuud vad fiiiiiiin!!!!!!

2012-10-19 @ 13:06:42
URL: http://gotaren.blogspot.com
Postat av: Minoliitaa

bilden representerar verkligen hur man känner sig just nu, förutom personen som tar hand om en sådär o tar tempen vis ens säng :)
Såå himla fint ritad bild vännan!!

2012-11-05 @ 15:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0