Man får väl pyssla då

Ja, ritarfingrarna är i tagen. Finns ju inte så mycket annat att göra om dagarna.

Nu har jag ju kollat ikapp varenda serie... Eller nja, Gossip Girl har jag faktiskt inte orkat. Den blev lite tröttsam mot slutet av senaste säsongen. Men nu är jag helt ikapp med Hollywoodfruarna, Glee, och Merlin. Fantasy i olika former så att säga. Jag har till och med hållt mig uppdaterad med Vampire Diaries, men där orkar jag inte alltid med huvudkaraktärerna Elena och Stefan, brukar spola förbi deras samtal, snark. Nu längtar jag efter mer Game of Thrones och The walking dead. Ja, ni hör ju. Jag tar gladeligen emot serietips.

Nu ska här ritas i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Anna

american horror story, homeland och girls borde du titta på!

2012-10-19 @ 13:13:12
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0