Understimulerad?

Väntar på doktorn. Hoppas att jag får åka hem idag. Mår bra, lite lite ont bara. Sjukhussängarna är galet bekväma, kan man få låna hem en? Tanten började gorma igen imorse, lät som att syrrorna nästan blev arga på henne. Vilka änglar de är ändå, sånt jäkla tålmod!

Snart ska jag få lite lunch. Tack och lov har jag paddan att roa mig med. Blippar runt... Tittar på sambadonnor, både från Brasilien och på mina bästa danstjejor (inklusive mig själv).

Lite självplågeri kanske, det kommer ju säkerligen dröja x-antal veckor innan jag får röja på igen. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Minoliitaa

Det kommer dröja x antal veckor för oss båda. No stress :)
kraam

2012-10-09 @ 14:34:32
URL: http://www.nattstad.se/Minoliitaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0