Bara vanlig måndag

Hellov evryboddy!

Har ni börjat undra vad det här har blivit för en blogg va? Upp och ner går humöret och geisten.

Jag hade en svinbra helg. Framförallt fredag för då gick jag och Jimmie och käkade italienskt på "Döden i grytan". Det var så jääääääääla gott asså! Vi åt tills magen stod i fyra hörn och vi blev tvugna att åka taxi hem.

Annars har helgen varit lugn. Jag har jobbat, ätit ost, kört vattengympa och zumba, sovit en massa.

Idag då. Var precis i Västertorp och körde vattengympa. Mina älsklingar där alltså. Full bassäng med glada deltagare. Det var till och med en stackare som inte fick en biljett. Kul att vara poppis. Jag frågade om dom hade längtat efter mig hela veckan: JAAAA! Jag frågade dom hade saknat mig: JAAAA! Haha, så jäkla söta. Jag blir alldeles varm i hjärtat.

Snart ska jag iväg och statista lite. Kanske dyker upp i "Morden i Sandhamn" sen då. KändisMadde. Jorå...

Ah, det där med jobb har inte löst sig ännu. Kan ju inte direkt påstå att jag jobbar stenhårt på det heller. Jag är mycket för att vänta. Det är ett av mina sämre drag. Ett annat dåligt drag är att jag inte kommer ihåg något som inte står i min mobil eller i min kalender. Så om jag har glömt någon eller något, ta det inte personligt är ni snälla. Skicka ett mess eller ett mejl och påminn mig. Det är bra, då får jag skämmas lite.




Nu ska jag äta upp min lunch and hit da showwa.

Puss på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0