Drömmer mig bort

 

Det blev alldeles för få sånna här dagar i somras. Hann bada kanske tre gånger. Skitväder. Men det var i alla fall relativt varmt. Man får ju vara positiv så att sommaren kommer tillbaka nästa år också. På sommaren är det lätt att känna sig ledig. Livet blir så enkelt och skönt oavsett vad man håller på med...
 
Idag då. Det jobbiga med att inte ha någon riktigt riktning i vad jag vill göra är att jag aldrig känner mig ledig. Se på den här veckan, pass måndag, jobb hela tisdagen, pass och jobb onsdag, ikväll pass, imorgon nada och hela helgen jobb och pass. Om man tittar på den veckan kan man ju tycka att jag borde kunna få känna mig lite ledig idag på dagen och imorgon men nääää! Jag tänker bara på alla BÖR, BORDE och TA-TAG-I. Men jag vet ju inte i vilken ände jag ska börja. Jag vet ju inte vad jag egentligen vill hålla på med. Fan, dagens i-landsproblem, för många jävla möjligheter.
 
Jag vet inte vad jag kategoriserar som en bra vardag ens. Har inte haft någon de senaste 4 åren. Har varit Fröken Dutt. Lite här lite där. Ja, är det någon därute som känner mig bättre än vad jag känner mig själv, varsågod att ge mig en spark i baken i rätt riktning.
 
Nähäpp, om man skulle gå och BODYPUMPA lite... Inte tänka på annat än muskler och svett i en timme. Jo, kanske det.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gå en utbildning och bli PT!

2012-09-20 @ 22:08:08
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0