Gömde mig lite

Hej och hallå där!

Jag och Jimmie åkte och gömde oss i de Ösgötska skogarna i några dagar. Det var supermysigt, älskar radioskugga och luft som är så ren att man blir hög. Så, ni som försökt ringa mig de senste dagarna, sorry.

En jävligt äcklig grej. Jag fick en fästing på ögonlocket inatt. Fy satan! Fattade inte vad det var för smuts jag hade när jag kollade mig i spegeln. Ge fan i mitt öga! Naturen... Ibland gör du mig besviken. Där ligger man på gräsmattan i godan ro, låter sensommarsolen värma och detta blir resultatet. Dåligt. Hatar fästingar. De borde döden dö.

Imorse när vi åkte mot stan såg jag två älgar ute på ett stort fält, majestätiska djur. Sen såg jag att det var två kor... Slutsats: 1. Kor är också majestätiska. 2. Jag borde använda mina glasögon mer.


Nu måste jag leta jobb. Mitt förra jobbsök gick åt pipsvängen och nu vette tusan vad jag ska hitta på. Jag kan massor men ändå så verkar det som att det inte är värt ett ruttet lingon. Självförtroendet i botten just nu.


Hörs!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha blinda är vi! :D

2012-09-19 @ 17:38:05
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0