Jahapp!

Så har det gått en hel sån där vecka igen!
 
Jag är hemma. Det har hänt något med mina lungor. Sen i onsdags har det kännts som att jag inte kan andas ordentligt. Skitkonstigt. Det känns som att jag har sprungit ett beeptest och den matta känslan av att ha överpresterat hänger sig kvar. Är jag överansträngd? Behöver jag gå på yoga och stretcha och andas? I don't know. Är i alla fall tungt att dra ett djupt andetag och jag blir sjukt flåsig över saker jag i vanliga fall inte ens märker av. Igår fick jag till och med ont bak i revbenen under mitt pass. SKIT! Men jag log, låtsades att allt var som vanligt och hoppades på att inget märktes.

Kanske borde kolla det där, säger ni... Ah, jag vilar idag och imorgon och hoppas på det bästa.
 
Igår var jag på konsert på Fasching och lyssnade på den här begåvade mannen...
 
Klicka på bilden om du vill läsa intervjun med Niklas på Rodeo.
 
Han heter Niklas von Arnold och är bror till min blivande svåger, Johan von Arnold. Han är så jävla grym. Har den skönaste mest smäktande soulrösten. Aa, så jävla bra är han bara. Det är Johan med, runs in the family...
 
Blev några öl och lite skönt gung i knäna. Man vill liksom bara svaja med.
 
Annars är det skit-tv. Vad har hänt? Ska det inte vara bra grejor på tv på fredagar? Tänk på alla stackare som inte har något bättre för sig än att umgås med dumburken. Ja, sånna som jag ikväll. Ska kolla vad som finns i piratbukten istället.
 
 
 
PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0