Jobbig mat



Jag älskar mat, att äta den och att laga den... Men just nu har jag kommit in i en anti-laga-mat-period men jag är fotfarande ambitiös när jag är i affären. Mmm, rödbetor... mmm någonting annat som kräver mer engagemang än en konservöppnare.

Ja, så nu sitter jag här på min kammare och drar mig för att koka rödbeta. Det är ju så nedrans gott med färska rödbetor men dom tar ju en för jäkla lång tid på sig att bli lite mjuka.

Ahhh, jag gört! För tusan! Inga knäckemackor med kaviar till middag idag igen!
Idag blir det RÖDBETA, färskpotatis och halloumi!

Kommentarer
Postat av: anna

GOTT! men lång koktid va?

2010-09-30 @ 15:56:44
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0