Min underbara vän Anna

 

Hon svepte nyss in här, som en omhuldande mor som struntar i allt vad baciller heter. En kaffe i varje hand, en kaka med gluten till mig, en kaka utan gluten till sig själv, en stor påse ostbågar och coca cola. Jag kände mig så ensam innan. Jag var så ledsen för att jag inte kan komma med ikväll. Nu är jag glad. Dessutom var det ett jävla drag i den där Pronaxenen Anna gav mig. Den var bättre än både Alvedon och Ipren, ska jag komma ihåg till nästa gång.

 

Jag fick en sån himla kick, tror mest att det var Annas förtjänst och inte så mycket vita runda tabletter. För en liten stund kändes det som att jag skulle kunna haka på ikväll ändå. Ja, riktigt bra vänner får en att känna sig frisk.

 

Men sjuk är jag alltjämt. Men Anna! Åh fina fina Anna! Du gjorde min dag! Som så många gånger förr!

 

 

 

Ser fram emot fler roliga, knäppa, allvarsamma, fnittriga, djupa och fina stunder med dig!


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

HAHAHA HEMSK bild, mår illa av vetskapen att det endast är vinklar som avgör om man ser snygg ut eller inte:D

Men du är fantastisk! Och ingen som är fantastisk ska behöva sitta utan ostbågar en lördag.



pusspuss!

2011-04-03 @ 13:44:45
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0