Affärsman

Min man. Han har alltid en massa planer på G.
Han hittade små dockningsstationer för i-pod på internet.
Jättefina små blanka cylindrar. DOM SKA JAG KÖPA HEM OCH SÄLJA!

Sagt och gjort. Pessimisten Madelaine tänkte *vad är det nu för skit han köpt hem, dom där stereorna är garanterat små, plastiga, med svinrisigt ljud..*

UPS kom med ett stort paket alldeles nyss. Paketet var fullproppat med små söta högtalare i rosa, blått och silver.
Skitgrejor tänkte jag fortfarande... Vi har nu testat ljudet. Asså! Dom är helt sjukt grymma!!! Världens jävla ljud och dom är gjorda i metall så dom ser riktigt lyxiga ut.

Så jag får allt ta och äta upp de bittra orden...

Bra gjort min man!

Nu ska jag dansa lite i vårt enda rum, det är DISCO där!

Kommentarer
Postat av: anna

NICE!

2009-12-29 @ 17:05:21
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0