Mysigt!

Det är mysigt att komma hem när man har julpyntat! Trots att det är stökigt...



Suck för skissredovisningen! Jag var sämst... mitt mål var att inte vara sämst och det sprack, damn it.
Jaja, sånt händer.

På showen hände det något konstigt med min kropp. Jag fick som en sten i bröstet och mina muskler vägrade att göra som jag ville att dom skulle göra. Jag blev tvungen att hoppa av andra akten... så jag kände mig som en sopa även efter skolan.

Egentligen bryr jag mig inte så mycket. Jag är på mitt upproriska rebellhumör idag.
JA SKITER IIIT, JA GÖR VÄL SOM JAG VILL... ba...

Imorgon är det en rolig dag för då ska jag fixa med roliga saker, i Stockholm, med min man.
Jag är mycket lycklig!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: anna

du ska vara glad och skita i allt det dumma!



jag såg nyss halalslakt och vill dö. kan inte skrika för det är sent. borde sova men vill ha alla getter får och kor i sängen först. vill också slå någon på käften, så läppen spricker och kanske så att hela SKALLEN SPRÄNGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-09 @ 02:51:07
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: Hedde

Du, jag tror allvarligt talat att du behöver en paus. Jullov, det är hög tid! Kram på dig.

2009-12-09 @ 08:35:32
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/
Postat av: Malin

du, du var i gott sällskap i att suga på redovisningen.

showen var ju inte så viktig. viktigare att lyssna på sin kropp.

2009-12-09 @ 22:57:55
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0