En trevlig eftermiddag

Ja, den blev ju inte riktigt som jag tänkt. Mycket bättre faktiskt.

Efter den låååånga och mörka föreläsningen, som fick mitt huvud att snurra, gick jag och Helena och fikade på Reetro. Där hade dom små fina julgranar i fönstren och snön fortsatte att falla där utanför.



Vi gick och pillade på glitter på Glitter efter det, sen vidare in på H&M. Jag köpte en fin kofta som det var halva priset på, KALAS.
Sen blev vi hungriga. Ja, vi ville faktiskt aldrig gå hem. Mot Donken och underbara pommes.

Tack Studentkortet för plusmenyn.

Så nu är jag hemma igen. Ska sätta mig och teckna lite med mina akvarellpennor. En skärgårdsmiljö är det som ska framställas. Vi får se hur det går. Om det inte blir alltför anskrämligt ska ni få se resultatet imorgon mina vänner.

Kommentarer
Postat av: malin

Tänk dej det ljudet Homer gör då han ser en donut,

det gör jag nu när jag ser dina pommes.

Mums! (Maria Montasami)

2009-12-15 @ 23:32:36
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0