Fasoner

Så har jag precis ätit upp min gröt. Idag blev det mosad banan och havremjölk till. Jag älskar gröt, det har jag sagt förr och det kommer jag att säga igen!

Jag tror att jag börjar bli lite sjuk, är trött hela tiden och har ont i huvudet. Kanske jag bara har sovit för lite? I vilket fall som helst så har jag kommit in i ett dåligt beteende. Jag har svårt att somna om kvällarna vilket leder till att jag tittar på tv-serier till kl två då jag är så trött att jag nästan börjar bli pigg igen. Sen är jag ju så urbota trött när klockan ringer vid åtta att jag vill kräkas. Huvudet dunkar.
Skolan får lida. Igår pallrade jag mig upp men idag.... NO.

Nu måste jag sätta mig och göra lite skolarbete för att dämpa mitt dåliga samvete. Jag måste skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0