Fredag WOHO!

Så var fredagen här. Det bär av mot precious Stockholm idag! Ska bara förbi skolan en skvätt först.

I helgen ska jag gå på livräddningsutbildning på jobbet, för andra gången. När man jobbar där går man den utbildningen två gånger om året. Det är mycket bra! Alla människor borde gå den utbildningen minst en gång vartannat år. Tänk vad många liv som skulle kunna räddas om mänskligheten var lite mer förberedd.

På söndag firar Jimmie och jag 6 år. GALET! SEX ÅR! Väldigt härligt och underbart!

Nu ska jag sörpla i mig det sista av min gröt! Jag älskar gröt :)

Kommentarer
Postat av: anna

sex år, det är nästan ett skolbarn!

2009-12-04 @ 13:13:24
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0