Jobba jobba

Sov för länge. Det var skönt.

Jag sitter fortfarande med min skärgårdsteckning. Vilken tid det tar att fylla ett A3 mer färgpennor!



Jag hoppas att jag hinner klart med den idag så att jag kan ta med mig den till skolan och börja fixa med den i Photo Shop så fort som möjligt. Tiden rinner iväg som vanligt. Jag vet inte riktigt var den tog vägen... som vanligt.

Idag är det sol. Det är bra.

Ikväll ska jag träna lite sen ska jag till Stockholm. Ska ta med mig det första lasset med packning, det är mycket som ska med hem över jul. Jag tar bussen tillbaka imorgonbitti förstås. Sista rejset innan jul i både skolan och på dansen ska klaras av under torsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0