Lapphumor.

Jag älskar folk som orkar dra fram bläckpennan och dela med sig av sina finurligheter!

Den här lappen sitter uppe i vår hiss hemma i Stockholm. Det är en läskig lapp till att börja med för det är en granne som har haft inbrott och som nu varnar oss andra boende i huset.

I vårt hus får en lapp inte sitta uppe orörd i mer än ungerfär 2 och en halv dag. Den här lappen har en massa extrameddelanden på sig nu. Tjat om att folk MÅSTE STÄNGA BÅDA HISSDÖRRARNA (I agree, hissen funkar inte annars och jag bor för tusan högst upp), sen så står det något om att inbrottstjuvarna hade mustach och stickade tröjor... men sen så kommer det... det underbara! Längst ner!



Så här står det:

Hej. Vet inte om det har något med inbrottet att göra men igår kväll uppe på vinden såg jag 2 st katter i höga stövlar och sombreros pratandes spanska. Eller är det den nyinflyttade familjen på 3 tr, Gomez?

ROLITT tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men usch inbrott... :(



hahaha men ja det var roliigt skrivet!



Ja den där hissen eller det där huset...vad ska man säga.. :)

2009-12-02 @ 15:08:52
Postat av: anna

haha lappen!



ja, men megan bjuder lite på sig själv. sen är underbart söta mamma mia amanda seyfried med. megan är ju ett monster i den här filmen, på riktigt:)

2009-12-02 @ 20:41:26
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0