Mellandagsrea!

Försökte shoppa lite på mellandagsrean igår. FÖR I HELVETE!
Ja, det är billigt, men är det värt det?

NÄPP! Helt hysteriskt var det. Jag och mitt sällskap shoppade i en timme och åt lunch i tre.
En liten lunchöl slank ner och slog till. Efter-lunchen-shoppingen var så mycket trevligare.


Skål! Gott med öl!

Idag gick det desto bättre. Höll mig på Götgatsbacken med min svägerska. Hon bjöd mig på långfika på Waynes (soya latte!!! Bagles!!!), tack tack. Kom hem med mätt mage, två tröjor och en klänning.

Ikväll ska jag tvinga Jimmie att titta på Bodyguard med mig... hahaha, det kan gå bra eller så kan det gå straight to the poopers.



Kommentarer
Postat av: malin

tjohej! har varit dålig på bloggföljande på sista tiden. verkar som att du haft en mysig jul. tyvärr blev det inte några fyllemess, tänkte inte på att jag inte har min svenska mobil på mej när jag är hemma på Åland. Skulle jag haft det skulle det dock kommit ett pinsamt kärleksfyllt litet mess :) god fortsättning iaf. KRAM

2009-12-28 @ 15:00:48
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

götis! den waynes var nog jag på!

2009-12-29 @ 17:32:00
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0