Mys hos mor och far och ett partaj.

Igår åkte jag hem till Mammi och Pappi på dagen. Gosade med katterna och drack kaffe. Det var mycket bra.
Mamma och Pappas yngsta katt är helt galet sällskaplig. När jag kom innanför dörren kom hon och mötte upp mig, jag hälsade men klappade henne inte. Då hoppade hon upp på närmsta stol, ställde sig på bakbenen och började veva med tassarna mot mig. Jag plockade upp henne i famnen och då satte motorn igång. Nu var hon nöjd minsann.

Mamma färgade mina ögonfransar. Det är så skönt, man känner sig pimpad när man går upp på morgonen. Det kan behövas så här på vintern när man mest tycker att man ser ut som en sur och grå disktrasa när man ser sitt anlete i spegeln på morgonen.


Vår gamla katt, Alice, ville vara med och mysa. Hon är 16år. En riktigt mogen madame.




På kvällen hade David fest i sin mysiga lägenhet. Den ligger tyvärr ute i ett ingenstans utan dess like... Vi tog bilen dit så jag var den enda som fick dricka bärs. WAAAOHO!

Kommentarer
Postat av: anna

får man blinka när man färgar?

min katt fyller 15, en sann 95-a! dom är så bra när dom är gamla

2009-12-07 @ 23:46:49
URL: http://drawingnear.blogg.se/
Postat av: ROXANNE

fin katt :)

2009-12-11 @ 15:53:38
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0